söndag 5 juni 2011

Mys och drömmar

Sitter och läser på Mias blogg

Vem Mia är?
Min kusins fästmö, mor till 6 barn, alla 6 väluppfostrade och trygga barn. Kurar barn som inte kan sova. Läser till socionom, och vilken socionom hon kommer bli mina damer och herrar, Den bästa! Vi borde ha fler som henne♥
Iallafall, jag satt och läste på hennes blogg, de har varit i en stuga utan tv och dator odyl. gud vad skönt! och vilken dag! jag är så avundsjuk. Därför slänger jag ut lite frågor här; vilken har tält och vill tälta med mig och fin någon natt i sommar och vart? när vi var små så tältade vi jämt där vi då bodde, men idag så vågar inte någon, iallafall inte jag sova i tält ute på gården. Funderar på Norbergs camping? vad tror ni om det?

KOm igen då! Nappa på det hela!

Patricia, vi kan sätta Micke och Douglas i löplina utanför så är det ingen risk att någon av de rymmer?
Katja, du kan spela in dina favvoavsnitt av fjortisserierna.
Emma N, dig tvekar jag inte på , du är uppvuxen på landet så du vågar sova varsomhelst, värsta comwboyen ju.
Lisette, som sagt, tvekar inte på dig heller.Du överlever allt
Mats? samma om dig som Emma, cowboy...!

KOm igen nu folket!
Tälta med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Gärna