måndag 18 juli 2011

Fan vad svårt Jag Har att sova utan mitt barn :/ imorgon ar det iaf vanlig dag-får tillbaka min pratfia efter att hon sovit hs sin far for the first time. Ingen här ringt sa verkar gå bra...
Bara den här mamman sim råkade se lite romantik på "tv" (har ju inte tvn inkopplad utan ser på playfunktionerNa) och känner lite som sången "ingen tycker om mig,ingen vill ha mig,för att Jag äter mask"
dock sa äter Jag inte mask, men ingen tycker om mig ändå.

Låt mig berätta om en speciellt bra person för mig, den här kvinnan här gjort mig till den Jag är, den Åsa som skrattar när hon ramlar på stan, den Åsa som vet att det bästa är att va sig själv,jag här fått veta att jag klarar allt. Den här kvinnan berättade att Jag var vacker,vilket Jag aldrig tidigare hört. Lena, utan dig vore Jag inte mig. Love you!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Gärna