onsdag 25 januari 2012

Nu har människan med högklackade skor som låter som en kulspruta gått ungefär 20 varv inne på biblioteket. Vad är det för fel på att sätta sig ner och vänta kan man ju undra?

jag är grymt omotiverad till mina studier just nu...!
Men njuter rätt rejält av känslan när man varit riktigt Bajsnödig och fått gå på toa. det är tametusan en av de bästa känslorna som finns de ;)

Har köpt raggsockor på coop idag på morgonen.. skönt att bli varm om fötterna

inne på sista dagen av penicillinkuren. nu hoppas jag det tar 7 år innan jag behöver äta sådant igen.

såg en snygg väska i fönstret på Lindex. måste kolla om det kan vara något för mig... behöver en roligare väska än den där jävla datorväskan som hela tiden hänger på axeln!

nä om man skulle ta och läsa lite Barndomspsykologi då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Gärna