fredag 9 september 2011

En speciellt speciell vän!

Melodi: stanna världen en stund GES

Jag har en vän hon e
en av de vigare
hon har en lägenhet
med ett kaninbo
jag kommer dit ibland
med kaffepaket i min hand
och med ett mycket lågt humöööör
Ibland hon ringer mig och säger mig att allting kommer att ordna sig och när hon tar min hand(och när hon tar min hand och när hon tar min hand)
Då hör vi scenen gunga och skådisarna börjar att sjunga
Jag antar att det låter löjligt men möjligt, Whoa Whoa
Hon är bättre än john bluuund



Nä, jag komemr aldrig bli en låtskrivare men måste delge er min glädje
idag har min bästis ( ;) ) äntligen fått sin asperger bekräftat
Hon måste inte längre försöka passa in, hon har en förkalring på papper varför hon är speciell, speciellt bra vill säga! Fasiken regihora, I love you och är superglad för din skull!


den überbra bloggen läser du självklart här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Gärna