lördag 17 september 2011

lite helt normala tankar

tänk innan du läser detta att tvångströjor varken lär mig eller hjälper

Perspektiv och insyn på sitt liv är nåhot jag tänkt på muket...
att förstå att jag är tokfet och inte attraktiv och att det är okey, men att om jag säger/skriver att jag vill ligga med DIG då kommer jag nog inte ändra mig, och tro mig, det mesta handla rom händer på rätt ställe och om snippa och snopp på samma ställe.... inte om att gifta sig eller skaffa barn!  Ett ligg är ett ligg, vi tjejer kan hantera det bättre än Er killar många gånger
Dessutom så blir inte heller vi kära automatiskt...

tänk om alla skulle vara som mig ;)

Jag har lärt mig att aldrig skämmas över mig själv, varför skulle jag börja nu?
Jag har oftast mycket roligare än er även om jag kommer hem med rödvinsfläck på nya via tröjan-dåliga sms och lite lätt ångest. Jag älskar min personligthet. Jag kommer aldrig att ändra mig så vill ni ha en annan personlighet så backa! Det blir inte bättre än såhär ;.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Gärna