torsdag 3 mars 2011

Att göra eller att inte göra?ha

Sitter och funderar på om jag ska gå till Hemköp och köpa Pepsi eller om jag inte ska göra det nu?
Blir nog en kopp Kaffe, ska iväg och få lite hjälp idag, har tiggt till mig lite hjälp av mitt matematiska snille till vän- Regissören
Så sjukt smart tjej, tänk om man kunde få vara så smart.

Sen har jag mailat till studievägledaren, hon har satt in mig på en heltidskurs, vilket innebär att jag skulle jobba (ca26h i veckan) och så plugga högskola och detta samtidigt,
Hemtenta som ska vara inne den 1 April och denna kursen slutar den 3 april. kommer ju säkert funka, utaaan problem ;) ELLER?

Duscha tänkte jag göra idag också, axeln är inte så mycket bättre men det verkar gå åt rätt håll iaf, idag är jag dessutom feberfri, MEN ack så trött.

Som sagt en kopp Kaffe....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Gärna