tisdag 1 mars 2011

Välkommen till klagomuren

Jag har ont! I min axel! idag har jag så Ont i min stackars axel att jag ej kan borsta håret, kommer liksom inte upp till håret med handen =( även vänster axel börjar göra mer o mer ont, väntar på att sjukhuset ska ringa upp, hoppas på att få en tid där snarast!
Förkylningen blir värre den med, har haft svårt att andas inatt, ska snart iväg till hemköp eller Coop och handla något slemlösande. Tack Alliansen för att ni lät apoteket komma till  mig även tidigt på morgonen/sent på kvällen/helgen. Det enda ni gjort som är bra ;)

Trött är jag och stressad känner jag mig, Läsandet är nästan klart på kursen, Några uppgifter tänker jag inte göra då jag satsar min energi på det enda betygsgrundande, dvs hemtentan. Läsandet är ju det jobbiga för mig så det är det jag lägger energi på, Sen ska jag ju dessutom läsa matte så jag behöver lite extratid ;)

Skulle så hemskt gärna vilja vara med "mina" barn idag då de ska ut och åka skridskor, hade tänkt att ta emd Josefin också, men jag har ingen möjlighet alls till det tyvärr :S Blir bara pannkaka av allt...

Nu ska jag försöka sätta på mig ett par strumpor och sen iväg. För sen ska det läsas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Gärna