tisdag 1 mars 2011

När man har lyckats

Jag har som bekant JÄÄÄÄVLIGT ont i min axel ( jag har klagat en del här ju ;) ) och har därför svårt att bära saker, Då jag haft rätt ont i typ 1½vecka så har jag valt att bära med den andra armen istället vilket även där fått vissa konsekvenser, jag har ont i båda ( men bara skitont i en ;) ) därför undviker jag självklart helst att bära alls.

Idag när vi(jag och Josefin) var och handlade toapapper åt mormor bad jag henne att bära det de 414 meter (enligt Eniro.se) det är till Mormor.  Vilket hon gjorde utan större protester.
Hos mormor vid hemgång så hjälpte hon mig med mina kläder. ♥
När vi är på Hemköp, så bär hon allt, lägger ner allt i sin lilla vagn, Hon packar upp varorna på bandet och packar i i påsar när allt är betalt. Allt på eget initiativ. På väg från Hemköp så bär hon varorna och säger att hon vill vara hemma från dagis under morgondagen för att ta hand om mig. Lilla hjärtat! så mycket kärlek och omtanke hon ger sin omgivning! Hur kan man vara så osjälvisk som 6 åring att man vill ge upp en mysig dag med "killen" på dagis för att vara hemma med mor sin?
Jag älskar henne mer än något annat på denna jord!!!!!!

2 kommentarer:

Kommentera Gärna