fredag 26 augusti 2011

Kompletterande av uppsats, wiii vad kul!
Har kollat på den,dvs ångestfyllt laddat funderat o funderat, men får inte ens tag i metodboken-får se om det blir inköp av den eller ej. Väntar tills Jag fått Mecantkortet tror Jag,alltid2,5% rabatt på bokus.se, inte fy skam det ;)

för övrigt har Jag nu på ca 5 minuter sett säkert 15elever under 12 utan hjälm! Sjukt! Föräldrar håll koll på era barn och hjälmanvändandet som det faktiskt är lag på!

Något det också är lag på är användande av bilbälte,även det har Jag sett säkert Tio som inte har på sig (Jag vet liksom att barnen inte kan stå upp om de har bälte,såatt...)
helt sjukt hur man spelar på sitt barns LIV!
HUR resonerar man då? Ser man det som tur eller ödet?"nämen ser du,barnen överlevde alla idag med,vi är så lyckligt lottade"
eller gamblar man lite på det?"Jag sätter 270 kronor på att Barnet överlever till hon är 7 år"
nä det mesta av detta övergår mitt förstånd, visst vi överlevde utan cykelhjälm men det var också en Jävla tur,vore man inte så fåfäng nu så skulle jag köpa en t mig själv också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Gärna