lördag 6 augusti 2011

Norgedåden

Jag vet inte om Jag skrivit något om de hemska dåden i Norge. Men iallafall så funderade Jag redan när de hände på hur tom Jag kände mig-Jag VET att det är rent Horibellt hemskt det som hände. Men Jag kunde inte relatera till situationen :\ lite rädd att Jag skulle blivit kall och känslodöd. Men Jag får tro på att man inte kan ta in allt i sitt liv för då håller man inte. Detta kunde inte min hjärna ta emot då

i vilket fall så tyckte Jag redan då att det var rätt sjukt hur mycket som skrevs om dådet kändes som om tidningarna endast vill sälja lösnummer... Jag såg tex en artikel om en som chattat m han anders det hade INGET m dåden att göra alls!
Nu had experter hittat dolda Kordinater i hans manifest. Min första tanke var en suck. Sen insåg Jag hur vi tjejer är till stor del(Jag ÄR tjej o kan därför endast relatera till ost) vi tjejer ältar allt, missade ligg odyl. Varför inte älta Norgedåden också? Överanalysera så nästa idiot som tänker tanken hittas INNAN! Älta/analysera situationen och händelsen är ett sätt för oss människor att bearbeta saker.. Keep on!!

1 kommentar:

  1. Jag vet inte vad du är för tjej, men jag kan då iaf relatera till annat än ost. ;)

    I ditt annars så genusinfluerade tänk, så verkar det här inlägget så vansinnigt malplacerat. Men hey, din blog ditt tänk. :)

    Piss och kräm

    SvaraRadera

Kommentera Gärna