söndag 7 augusti 2011

Patricia-tänker inte länka då du aldrig skriver;)

yes! Jag gick utanför mina egna principer när Jag skrev att tjejer ältar. Men sanningen är att Jag har inte träffat en vuxen av det manliga könet som ältar ALLT så som vi tjejer gör, de kanske är bättre på att dölja det, vem vet ;)

i vilket fall anser Jag fortfarande att det är okey att berätta för små barn att Snoppar inte ramlar av om pojkar har Nagellack och leker m Barbie. Vi ar enbart fysiskt olika vid födseln i andra avseenden formas vi

1 kommentar:

  1. Haha! Erkänn att du inte länkar till mig för då vet du att jag snor dina läsare så jäkla snabbt att du inte hinner säga "blondinbella"! :D

    Jag har dock haft oturen att träffa manliga ältare, ett flertal gånger. Jag gissar mig till att det är en egenskap utav personlighet, inte kön. Men det är ju jag det.

    Du menar att vi kvinnor "formas" till att bli ältare? Intressant.

    SvaraRadera

Kommentera Gärna