söndag 25 mars 2012

Just NU!

jag bloggar numer på två ställen, har ju startat en liten förening "ASTA"  Avesta sommarteateramatörer.

Följ oss här : Avesta Sommarteateramatörer

sen har det hänt en massa annat i livet runtikring mig så jag vet inte riktigt vart jag ska börja.

Kära vännen orkade inte längre och är borta sedan två veckor. Du är saknad ♥ Så många ord jag ville säga som jag tyvärr sparade till sen... Vila i frid finaste N.

Finaste fin har fyllt 7 år. mamman är gammal. Badhuskalas nästa söndag för fin och 5 till tjejor.

öhm. i övrigt. hmm.. Puck(o)  och barnet till henne samt jag med barn var och grillade i onsdags. våren är här! fy tusan vad skönt.
äh, nu ska jag drick akaffe och fortsätta städa.

Over And Out!
/Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Gärna