söndag 8 april 2012

Påsk

Lyckades inte flyga till blåkulla i år heller. får träna flygteknik tills nästa påsk. för jag har vart en kärring hela helgen. Dotra är expert på att inte lyssna på mig just nu samt att dölja saker. Blir tokig  när man kommer in i köket och hittar en miljon liter kaffe över golv och i skåp samt på skåpluckor. Grr!

Att hon låter varje varje sekund det är också en rolig grej. den som vet vart avstängningsknappen/Mute sitter kan lätt vinna en miljon.

sen undrar jag vem som kommit på det här med att det är bra med ett visst kreativt kaos? för jag har nog gått på det förr, men inte tusan är jag kreativ i mitt tokkaos! Så här äre rensning på hög nivå! behöver någon nå böcker så säljes de billigt sen tro mig. samt lite för små kläder odyl. ska bara få undan allt annat först.

Så därför ligger studierna på is också. jag orkar inte innan jag är klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Gärna