onsdag 11 april 2012

världens tröttaste människa.

Öhm. ja, något sådant skulle jag kunna beskrivas som.

Lite svammel:
Man kan få liiite lätt ångest när man ska kolla på favvobloggen och ser att det inte finns någon blogg på den adressen. Att Monasuniversum.se bytt adress missar jag varje gång. måste ta bort bokmärke på gamla!

Man kan fundera på om jag ibland köper saker som jag vet det kommer va krångel med bara för att testa hur det hanteras av kassörskan. Nu tillexempel ska jag tydligen äta 2 liter blåbärskräm, inte för att jag tycker illa om det men hej sockerchock!

Det är jobbigt och ångestfyllt med massa tsunamivarningar odyl i Indiska Oceanen!

Varför det verkar va en tävling om vem som har det sämst?

Varför Måste familjeliv vara så kul att läsa på? varför gillar jag att få irritera mig p människor som verkar mer blåsta än jag?



Nä so long! nu ska jag äta lite blåbärskräm...

1 kommentar:

  1. Den 20/4 har loppi.se sitt stora bloggevent på Fotografiska i Stockholm, om du inte har fått någon inbjudan så kan du vinna biljetter hos mig till dig och en vän! :) http://minbebis.com/blogg/bebisdags/vinn-biljetter-till-varens-stora-bloggevent/

    SvaraRadera

Kommentera Gärna