torsdag 24 februari 2011

I Have A dream

har sovit sjukt dåligt inatt igen,. somnade vid halv två, vaknade 02.39 under den korta tiden så var jag på Fest, hos en kille jag..öhm.. känner. Hade min kusin med mig och tydligen hade vi en till kompis också med oss, ingen jag känner dock. Tydligen var det nyår också. Vi diskuterade den killen som hade festen att han var oseriös odyl. Plötsligt så hade jag o min kompis bytt om till Morgonrockar? vita med blåa o rosa rosor på...

Well... Tur att den festen itne har hänt. Än ;)

Nästa dröm så var det nå karneval, vi var på en restaurang och festade lite.  Gick ner efter stägning med en varsin flaska Rödvin och skulle ha efterfest. För att ta sig dit vi skulle sitta så vi inte blev upptäckta så var man tvungen att Åla sig fram på sådana här stora mjuka madrasser, ni vet sådana här stora låa o röda mjuka...
Vi såg vakter titta in från stan men ingen som såg oss ;)

tredje drömmen var vi nere i källarn på föregående restaurang och satt runt bordet
Väl där var också fadern till dottern helt plötsligt (det var tydligen nyår också, igen) och vi festade länge och helt plötsligt försökte vi få tag på dotterns far, han svarade inte och vi blev jätteoroliga. och letade o letade... Sen ringde klockan så nu får dotterns far klara sig  själv i drömmen, han är ju trots allt vuxen ;)

Men mycket fest blir det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Gärna