onsdag 23 februari 2011

Skillnader på mIg o alla andra

som verkar bo i mitt hus.
*Jag röker INTE i trappen, eller tvättstugan
*skuel jag få för mig att möblera om gör jag det dagtid.
*Jag dricker mitt kaffe inne, inte i tvättstugan
*jag röker itne heller i tvättstugan
*Jag städar tvättstugan
*Vill jag göra mig av med mina möbler eller annat stort så ställer jag avrken ner det i källarn så imina grannar inte kommer fram elelr ut det på gården. Jag tigger skjuts till Tippen eller liknande.
*Jag har sällan högt ljud på något, sitter oftast med hörlurar på mig när jag lyssnar på något.
*är något sönder så flyttar jag det åt sidan och ringer/smsar vaktis.
*Jag hoppar inte i golvet.


Ja... vad ska man säga?
Kom ner idag i tvättstugan ( kl 19.01) MIna grannar hade precis börjat flytta ut sin lägenhet (lägenheten över,nästa rganne ska få tofflor som inte låter i inflyttningspresent tror jag).
Nere i gången hade de ställt en Fåtölj, skitbra, kom knappt förbi (var tvungen att flytta den,. lätt med en stor tvättkorg =( )
När jag öppnar dörrn till tvättstugan stinker det rök och det ligger kläder på den trasiga bänken, Bänken ligger mitt i rummet... Torktumlaren hade massa ludd i sig.. grr!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Gärna