måndag 21 februari 2011

Lyx?

Jag har funderat mycket på vilka definitionerna på lyx är.
För mig är lyx att jag numera har råd att köpa Kungsörnens Pasta istället för Eldorado. Jag ahr råd att köpa  Pepsi ( jaja Patricia, jag VET att jag inte ska!) istället för Lidls osv.

 Jag har numera Hemtelefon. Lyx!
Jag har råd med så mycket ;) eller nja. Men mer än vad jag HAR haft.

DOck betyder itne det att jag ahr överflöd, verkligen inte! Men en lustig företeelse iallafall. Vad skillnaden kan avra ( Kollade på Kanal5play igår på den hemliga miljonären, KOLLA IN DET!)
 Där i det programmet så hade de femvåningsvillor och slott och "tyckte det var skönt at tkunna unna sig lite konst och fina kristallkronor" för 1 miljon styck!

Jag tror och vet att jag itne kommer kunna bli sådan.

Även om jag tydligen är perfekt( har fått höra det en del sista tiden) eller iallafall att jag tror att jag är perfekt.

Well Well. Nu ska jag kolla in Klass 9 A! (svtplay.se)

Också en bra serie! Följa en klass mot målet till Godkänt! SE DEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Gärna