måndag 21 februari 2011

Sådärja

Då har jag fixat lite med min blogg, vad tycks...? 
Nu ska jag lägga mig bredvid febrigt barn. Som om hon inte vore varm från början!
Barnet är alltid varmast i världen så när hon har Feber så BRänner man sig på henne. 
Jag tror hon har det efter far sin, vilket då bekräftar teorin hon kom med förra året tror jag det var, 


Mamma Du fryser för att du är vit, jag är varm för att jag är brun.

Kan mycket väl vara så.
Kommer ju ihåg en man som gick i skinnjacka medan jag o Vännen gick i dunjacka, det var iof innan vi fick barn, nu har alla bra kläder...

Jag är gammal. Kunde lika gärna sitta på hemmet, kommer ihåg saker som hände för typ 7-8 år sedan och vill gärna prata om det och minnas.


Älskade barnet blir 6 år, förstår ni sex år! Om en månad.
Alldelens Ny! Ont gjorde det, men fasiken vilken KICK! skulle kunna föda igen; ANYDAY, Men gravid vill jag inte vara!

Någon dag gammal. Sötaste Ungen i hela världen. Min älskade Bebis!
Ettårsdagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Gärna