tisdag 22 februari 2011

Läsa Läsa Läsa!

Ge mig Kaffe!!!

Varför har jag ingen slavs om Gör KAFFE åt mig för?

Dottern är för liten än, När kan man börja låta dem göra sådant? snart va?

Ang utb i höst.

Gävle o Falun blev ju av med sina Förskollärarutb.

Däremot har Falun en Förskoleklass-åk 3.
Fördelar där är att det är nära. Jag akn arbeta i Förskoleklass fortfarande om jag fullföljer hela den. Har mailat Programansvarig I falun och hopaps på svar, tänkte nästan försöka byta om ett år om Falun får sin förskollärarutbildning tillbaka. Spännande ändå.
Nackdelar: Det är enGrundlärarutb, dvs jag kan inte arbeta  på förskolor som jag vill :S

Fast det kanske man kan komplettera om ngt år?

Luleå Har förskollärarutb på distans
Fördelar: Det är en förskollärarutbildning
Nackdelar: Jag måste åka 3-5 ggr per 7.5 hp dvs ca 20 ggr per termin, finns inte en chans att jag ahr råd med det, innebär alltså att vi skulel behöva flytta

Örebro har en förskollärarutbildning på Campus
Fördelar:Örebro är nära hem till avesta, förskollärarutbildning
Nackdelar: flytt eller enorma tågkostnader där också.


För mig lutar det åt Falun ändå, vad skulle ni valt och varför?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Gärna