fredag 8 april 2011

Att välja sina strider

Man ska välja sina strider säger de. jag ahr valt en strid idag som leder till jag vet itne vad =( ÅÅÅH! dottern får varje dag låna en borste och borsta håret. Hon har bara senaste veckan tappat bort 3 stycken., Jag har inte lust att köpa nya i tid o otid därför ska min dotter leta reda på Borsten innan hon får gå till dagis. taskigt javisst men handling ger konsekvens.
Och hon får frukost hemma istället.  jag blir så sjukt arg! fan unge, vad kan hon ha gjort av borsten?

3 kommentarer:

  1. sv;
    Det är ju en idé... Radio Dalarna it is. :) tack.

    SvaraRadera
  2. Handling ger konsekvens - Självklart MEN - Hon är ju bara 6 år ;-(

    SvaraRadera
  3. att inte våga skriva vem man är när man kommenterar är ju så sjukt fånigt så det finns inte...!

    SvaraRadera

Kommentera Gärna