torsdag 7 april 2011

♥ Dag 6 – Min dag i verkligheten

vaknar kl 8 och tycker att livet är orättvist, dock känns detok att veta att jag inte behöver klä på mig förän kl 10.15 då jag ska vara på jobbet 10.30. kl 9 får jag in mitt barn i duschen och mig själv, samtidigt får jag ett sms som frågar om jag kan stänga, jamen självklart tänker jag... behöver ju pengar så ;)

Cyklar till jobbet, går kring o tittar lite och myser med dottern och kollar o grejar.
jobbar, hinner klart med manuset som ska vara klart helst igår. Har dock ej min användare kopplat till den där skrivaren osm finns på skolan. suck. vänta till imorrn med att skriva ut.
Och det var kanske itne ara en grej som skulel skrivas ut... suck.. får göra imorrn på planeringen. Yes!
Har fått boken som jag ska läsa, ska sätta mig strax, sen blire sova och upp imorrn bitti och fortsätta.
Känner mig otillräcklig och hinenr inte med allt känns det som.
Matten tänker jag bajsa på ett tag, får bara ångest av den. ska maila läraren dock så den inte blir arg.
Well. Yes!

I love my underbara dotter dock. och arbetskompisarna. kommer bli tråkigt att sluta imorrn även om jag kommer tillbaka redan på måndag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Gärna