lördag 16 april 2011

veckan som gått-

låter som ett dåligt tvprogram och det är det kanske ;)

Vi har jobbat och varit ute. För det har varit så fiiint väääder! Idag har vi tom grillat, det är roligt. jag som är så feg har vågat mig på att tända en engångsgrill :D gör inte om det igen på ett tag tror jag dock, den hade gått sönder i botten!!!!  Men gott var det. dottern var nöjd över myset också. Jag däremot borde verkligen plugga så jag kanske skulle ha tagit mig tid till det idag.

Nu ska jag gå till Hemköp och köpa katrinplommonpuré, har ont i magen på nätterna igen, vettefan avddet är, inte förstoppning utan tror det är ngt annat... så nu blire hårdkörning med katrinplommonpuré, måste ha sett jävligt kul ut igår när jag 22.30 släpade mig dubbelvikt in på hemköp och med panik i ögonen handlade sex burkar katrinplommonpuré. haha.

För övrigt så är det lördag och jag är inne ännu en helg. men det gör mig inte så mycket. orkar itne bli full just nu.. nä ni, nu ska jag övertala barnet att vi ska gå till Hemköp, kanske får muta henne med en glass eller tio ;)

1 kommentar:

  1. Åh, gumman, testa tranbärsjuice! Detta brukar jag göra när jag känner att bl.a urinvägsinfektion är på gång.

    Ta ett stooort glas, is, massa färskpressad lime och tranbärjuice. Sen dricker jag sånt hela dagen, och hittills har det fungerat faktiskt!

    Jag kan få riktigt ont i typ ryggen när jag känner av detta.

    ps: Limen är bra för antioxidanter och c-vitaminer. Inte bara gott alltså :)

    SvaraRadera

Kommentera Gärna