måndag 18 april 2011

Jag har en plan!

Jag har lagt upp en plan för dagen, den ser ut som följer..(STRYKER efterhand ;) så kan jag få lite motivation iaf ;) )
*sätta på vattenkokaren
*lämna Josefin.
*fixa kaffe
*Läsa 10 sidor och dricka kaffet
*fixa lite i köket medans nästa kopp kaffe fixas
*läsa lite till (10 sidor)
*klä sig(gärna borsta håret också)
*ner till elgiganten och handla elgrill
*handla.
*Kaffe
*läsa
*lunch
*kaffe
*läsa

Typ så ser dagen ut, direkt jag tröttnar på att läsa ska jag dock gå och grejja i köket eller dylikt... känns lite bättre idag, kände mig så efter igår så det fanns inte... men hjärnan har arbetat under Natten, vilka frågor jag ska ställa i enkäten, vilka jag ska ställa enkäten till.  vilken jag ska intervjua
osv. Är inte bara att skriva tyvärr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Gärna