tisdag 17 maj 2011

blablabla

Jag fick order om att uppdatera bloggen. Men jag som är så tråkig vet ju aldrig vad jag ska skriva om, ändå är ni 20 stycken olika som läser varje dag. helt sjukt, har ni inge liv ;)

Inte jag heller har något liv.

Idag ska jag på teateravslutning. Dottern ska spela upp en pjäs. tydligen ska hon vara troll vilket gjorde att itne håret behövdes borstas så mycket imorse ;) haha
Det där jävla håret. hon är söt men vilket jobb jämt! blir att klippa här någon dag. hennes mamma ska bara få tummen ur.
och det är inte min starka sida. jag är så jävla trööött på allt! hatar att plugga och jobba samtidigt. Jag hoppas verkligen att det blir lättare i Höst!
En sak jag hörde på Radion är att Högskolan i Gävle börjar med högskoleutbildning för utvecklingsstörda. I`M IN säger jag abra! där har till och med jag en chans!
imorrn äre fotboll för barnet. Hon är inte direkt med, förra veckan försökte någon ta bollen, då låter hon dem göra det såg ut som typ "jaha, du ville ha den där bollen, jamen varsegod, jags tår inte i vägen"
Det blir väl bättre sedan ;) annars kan hon ju börja spela i arsenal eller något, där behöver man itne vara så bra =)

nästa helg äre karneval. fan vad full jag ska vara! Hahahaha....! har längtat. då är uppsatsen inne på opponering så jag kan slappna av lite iallafall.. och öl och smirre är jävligt bra att slappna av med har jag hört ♥

förövrigt så älskar jag mitt barn
men är glad att vara ifrån henne några timmar

nu ska jag duscha och klä på mig något ( nej ni kommer inte få någon uppdatering på vad jag har på mig, mina tankar när det gäller kläder är som följer, någorlunda rent någorlunda helt och det står inte några fula ord på dem. check!)

tack och hej leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Gärna