onsdag 18 maj 2011

om prioriteringar

min favvobloggare bad om ursäkt för att hon inte skrev så mycket och var trist och tråkig just nu men det hade hänt en sak i familjen som hon var tvungen att prioritera.

be om ursäkt för att man prioriterar familjen, känns sorgligt att man ska behöva BE OM URSäKT för en sådan sak men jag förstår henne. för ett tag sedan valde jag bort en personalfest för att jag skulle gå på bio med Barnet. barnet hade blivit lågprioriterat i allt med skola och jobb och skitliv så det var riktigt viktigt att vi hann. men vilket dåligt samvete jag hade! Helt sjukt.

likadant när jag Vabbar. LÄSKIGT mycket dåligt samvete mot arbetskamrater och liknande.

Men livet är inte rättvist. jag ser det just nu som att jag gör det jag måste göra för att vi ska överleva just nu och ha ett bättre liv om något år... och hon verkar inte för missnöjd heller ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Gärna