torsdag 19 maj 2011

dagens tidning

aftonbladet skriker om en lärare som våldtagit sin elev (endast anmält, under undersökning) FY FAN för sådana idioter som utnyttjar elevens beroendeställning! ingen vuxen ska någonsin utnyttja eller felaktigt röra en oskyldig varelse, inte någon! de borde döden dö!


återigen aftobladet svenska maria som utsatts för syra attack ber den iranska kvinnan som fått syra kastad på sig att inte utföra hämnden som hon har laglig rätt att göra. Undrar hur man själv skulle tänka? jag ahde velat döda personen! men blir man tillfredsställd av det? Frågan är hur man skulle hantera situationen? han har förstört mitt liv, förstör jag inte mitt liv ännu mer om jag dödar eller droppar syra i ögonen på min förövare? hur ska jag kunna leva med skulden. Fine, en domstol säger att det är okey, MEN är det så mycket bättre än grupptrycket som vi försöker lära våra barn att inte falla för?




aftonbladet igen  Röntgenbilden visar att det finns 513 människor i två lastbilar. ytterligare en situation där männsikor utnyttjar svagare människors beroendeställning! De måste ta sig till ett annat land för att överleva och då ser människor en riktigt stor affär i det hela! 40 000 hade de fått per person 40 000x513=20520000 över 20 miljoner!!!!!!!!!!! klart som fan att de smugglade, men det är fel. Hoppas de får lida i en evighet för sina synder!
dessutom hade flyktingarna inget vatten och fick stå uppbundna med rep så att så många som möjligt skulle få plats!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Gärna